"Wytrawny pojedynek" Basi Stareckiej i Piotra Brusia-Klepackiego - Faktoria Win
Opublikowany: 16-05-2018
Pod hasłem "Wytrawny pojedynek" ruszyła kampania Faktorii Win, z udziałem dziennikarki Basi Stareckiej i szefa kuchni Piotra Brusia-Klepackiego.
Opublikowany: 16-05-2018
Pod hasłem "Wytrawny pojedynek" ruszyła kampania Faktorii Win, z udziałem dziennikarki Basi Stareckiej i szefa kuchni Piotra Brusia-Klepackiego.
Wraz z początkiem wiosennego ożywienia na rynku nieruchomości w telewizji wystartowała intensywna kampania reklamowa Morizon.pl - portalu nieruchomościowego wydawanego przez notowaną na NewConnect spółkę Morizon SA. Hasłem reklamowym kampanii jest: „Jeden Morizon, milion mieszkań”.
PZU reklamuje nową ofertę polis OC opartą na systemie bezpośredniej likwidacji szkód.
Startuje kolejna odsłona kampanii reklamującej kredyt gotówkowy i samochodowy w BNP Paribas Bank Polska. Akcję przygotowały firmy Publicis, Havas i Sales&More.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc