Wyścig samochodowy w kampanii aplikacji Benefia24
Opublikowany: 07-05-2018
Trwa kampania promująca aplikację mobilną Benefia24. Za działania komunikacyjne online odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.
Opublikowany: 07-05-2018
Trwa kampania promująca aplikację mobilną Benefia24. Za działania komunikacyjne online odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.
Wystartowała kampania supermarketów Intermarché reklamująca wysokiej jakości produkty dostępne w nich w atrakcyjnych cenach. Akcję przygotowały agencja Opus B i dom mediowy Starcom.
W ramach promocji od 20 marca w sklepach Lidl do zdobycia będzie książka „Rodzinna Kuchnia Lidla” z przepisami kulinarnych ambasadorów marki: Karola Okrasy, Pawła Małeckiego oraz po raz pierwszy Darii Ładochy.
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa serków dla dzieci Bakuś (produkowanych przez Bakomę). Akcję przygotowały firmy Kolman Advertising i Orka.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc