Wygląd i wystrój mocną stroną polskich sklepów odzieżowych. Gorzej z jakością obsługą klientów
Opublikowany: 03-10-2013
Jakość obsługi w sklepach odzieżowych w polskich galeriach handlowych pozostawia wiele do życzenia – wynika z rankingu sklepów firmy badawczej International Service Check. Z badań wynika, że sprzedawcy unikają kontaktu z klientami. Testowane sklepy najlepiej wypadają natomiast w kategorii "wygląd i atmosfera".
POLECANE FILMY
-
Reklama piwa Tyskie - Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński oglądają mecz
-
Andrzej Grabowski w obsadzie 1000. odcinka „Policjantek i policjantów”, emisja w piątek (wideo)
-
„Kopernik była kobietą 7” od 18 marca w Super Polsacie, Maciej Dowbor gospodarzem (wideo)
-
„MasterChef 12” jesienią TVN. Ruszają castingi online (wideo)
-
Nowy serial animowany Puls 2 „Jeżyk i Sprężynka” zadebiutuje w sobotę (wideo)