Wyciskaj z miasta jeszcze więcej - reklama aplikacji Everytap
Opublikowany: 20-10-2016
mieście w ponad 600 lokalach w całej Polsce, rozpoczął pierwszą odsłonę kampanii telewizyjnej pod hasłem „Wyciskaj z miasta jeszcze więcej”.
Opublikowany: 20-10-2016
mieście w ponad 600 lokalach w całej Polsce, rozpoczął pierwszą odsłonę kampanii telewizyjnej pod hasłem „Wyciskaj z miasta jeszcze więcej”.
Pod hasłem „Funball. Baw się piłką” startuje kampania reklamowa Pepsi związana z tegorocznymi piłkarskimi mistrzostwami świata. Twarzą akcji jest Leo Messi, a za jej przygotowanie i realizację w Polsce odpowiadają firmy Adaptację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja reklamowa BBDO, OMD, Digital One, Pink Pepper Media i Questia.
Onet rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „Onet. Non stop”. Działania obejmą swym zasięgiem telewizję, radio, prasę, outdoor oraz internet.
Telewizja Polska rozpoczęła emisję świątecznego spotu. Występują w nim gwiazdy znanych seriali i programów tego nadawcy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc