Wyciskaj z miasta jeszcze więcej - reklama aplikacji Everytap
Opublikowany: 20-10-2016
mieście w ponad 600 lokalach w całej Polsce, rozpoczął pierwszą odsłonę kampanii telewizyjnej pod hasłem „Wyciskaj z miasta jeszcze więcej”.
Opublikowany: 20-10-2016
mieście w ponad 600 lokalach w całej Polsce, rozpoczął pierwszą odsłonę kampanii telewizyjnej pod hasłem „Wyciskaj z miasta jeszcze więcej”.
Rozpoczęła się druga edycja konkursu Škoda Auto Muzyka, którego celem jest wybór najciekawszej muzyki do jazdy samochodem. W jury zasiądą Fisz, Piotr Metz, Katarzyna Nosowska, Andrzej Smolik, Mela Koteluk i Wojciech Waglewski. Za kreację działań odpowiadają GoldenSubmarine i MediaCom Beyond Advertising.
McDonald’s Polska ruszyło z kolejną odsłoną komunikacji kawy McCafé
Bożonarodzeniowy spot reklamujący słodycze Milka
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc