portfolio marki wafelków Princessa (produkowanych przez Nestlé Polska) pojawiła się specjalna edycja obejmująca dwa nowe warianty: Princessa Dark Orange oraz Princessa Dark Cherry. Wspiera to kampania w relamowa w telewizji, przygotowana przez firmy J. Walter Thompson Warsaw, Orka i MEC.
Ruszyła kampania reklamowa podkreślająca zaangażowanie mBanku w najbliższy finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W akcji, prowadzonej pod hasłem „Bądź bogatszy o dobre serce”, bierze udział szef Fundacji WOŚP Jerzy Owsiak.
„Święta nie brzmią radośnie, gdy doskwiera głód.” - pod takim hasłem Federacja Polskich Banków Żywności rozpoczyna tegoroczną kampanię Świąteczna Zbiórka Żywności, której elementami są: zbiórka żywności
w sklepach, w Internecie oraz charytatywny sms.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc