Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Wojna z rakiem

229 2 0 00:01:00.1

Opublikowany: 08-02-2016

Startuje kampania społeczna zachęcająca do wsparcia fundacji Alivia, pomagającej młodym osobom chorym na raka. Akcję realizują pro bono: Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, Platige Image, Dobro, Juice oraz Big Picture.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

W Warszawie powstanie największy prywatny szpital onkologiczny w Polsce
543 1 0 00:01:45.5

W Warszawie powstanie największy prywatny szpital onkologiczny w Polsce

W I kwartale 2017 roku LUX MED otworzy szpital onkologiczny przy ul. Elbląskiej na warszawskim Żoliborzu. Ma to być jedna z największych prywatnych placówek tego typu w Polsce, która chorym na nowotwory będzie świadczyć kompleksowe usługi – od szybkiej diagnostyki, przez leczenie, po opiekę po zakończeniu hospitalizacji. – Onkologia to dziedzina, która wciąż wymaga inwestycji – podkreśla prezes Grupy.

Akcja społeczna Życiowyprzepis.pl
245 00:02:15.0

Akcja społeczna Życiowyprzepis.pl

Właśnie wystartowała akcja społeczna „Życiowyprzepis.pl", której głównym założeniem jest edukacja w temacie profilaktyki nowotworowej piersi. Początek projektu został zaplanowany na okres Walentynek, jednak kampania będzie kontynuowana przez GREY Group Poland oraz Affidea Polska jeszcze przez długi czas.

Polacy nie mają dostępu do nowych technologii zwalczania nowotworów
94 00:02:06.6

Polacy nie mają dostępu do nowych technologii zwalczania nowotworów

Rocznie na choroby nowotworowe zapada w Polsce ponad 140 tys. osób. Wydatki na onkologię sięgają ok. 6,5 mld zł, co odpowiada 6 proc. całkowitych wydatków na zdrowie, ale pieniędzy wciąż brakuje. Przez to chorzy nie tylko długo czekają na leczenie, lecz także nie mają dostępu do nowoczesnych technologii. Poza koszykiem świadczeń gwarantowanych pozostaje ponad 250 innowacyjnych technologii lekowych oraz tysiąc nielekowych. Sytuację może poprawić Fundusz Walki z Rakiem (FWR), który byłby finansowany z nadwyżki środków pochodzących z działalności komplementarnych ubezpieczeń zdrowotnych.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc