Wojciech Mann w reklamie NOMI
Opublikowany: 20-04-2009
Ruszyła kampania telewizyjna sieci marketów budowlanych NOMI, przygotowana przez agencję reklamową Opus B.
Opublikowany: 20-04-2009
Ruszyła kampania telewizyjna sieci marketów budowlanych NOMI, przygotowana przez agencję reklamową Opus B.
Rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci sklepów Saturn przygotowana przez agencję K2. Już dziś startuje kampania radiowa, a dzień później, 9 listopada, telewizyjna. W spotach TV zobaczymy pragmatycznego WojTecha (Wojciech Mann) i zakochanego w nowych technologiach „zajawkowicza” Reneusza (Marcel Borowiec) – nowych doradców klienta, którzy przekonują, że w Saturnie każdy znajdzie coś dla siebie.
spot wizerunkowy TVP Kultura z udziałem Wojciecha Manna
spot z Wojciechem Mannem i Krzysztofem Materną reklamujący lokatę w Kredyt Banku
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc