Wędrówka kropli w reklamowe wody smakowej Żywiec-Zdrój
Opublikowany: 19-06-2017
Spot pod hasłem "Który smak pokochasz" reklamujący wodę smakową Żywiec-Zdrój
Opublikowany: 19-06-2017
Spot pod hasłem "Który smak pokochasz" reklamujący wodę smakową Żywiec-Zdrój
Ruszyła kampania reklamująca pakiet usług Intensive oferowany przez mBank. Marka jest promowana jako „oferta dla chcących więcej”.
Poczta Polska uruchamia mobilną wersję neokartki. To pierwsza usługa z całej gamy eUsług, które będą dostępne na platformie mobilnej. Klienci mogą wysyłać wykonane smartfonem zdjęcie jako tradycyjną kartkę pocztową, którą do adresata dostarczy listonosz. Za usługę będzie można zapłacić SMS-em, przelewem i kartą.
Telewizyjny spot Lubisiów, w którym mama podaje synowi na śniadanie tylko ciastko tej marki, wprowadzał odbiorców w błąd, dlatego powinien zostać zmodyfikowany - orzekła Komisja Etyki Reklamy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc