Rewolucja programowa Cyfrowego Polsatu
W najnowszej akcji marketingowej Alior Bank promuje pożyczkę gotówkową z oprocentowaniem 5% dla każdego. Głównym medium jest telewizja, wspierana komunikacją Internecie. Na potrzeby kampanii wyprodukowano 30-sekundowy spot reklamowy pt. „Otwieranie” oraz jego 15-sekundową wersję.
Polscy menadżerowie z optymizmem patrzą na rozwój gospodarki w perspektywie trzech najbliższych lat. Niemal połowa liczy na wzrost przychodów i rozwój firmy. Mniej optymistycznie, zdaniem zarządzających, będzie wyglądał najbliższy rok. Dlatego reorganizację czy restrukturyzację, które mają poprawić konkurencyjność firm, planuje aż 45 proc. menadżerów, którzy uczestniczyli w badaniu „CEO 2013 Survey” przeprowadzonym przez firmę PwC.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc