Warsztat Danny'ego w HISTORY
Opublikowany: 25-03-2013
HISTORYTM rozpoczęło w Polsce kampanię reklamową promującą nowy serial pt. „Warsztat Danny’ego”, emitowany w czwartki o 21:00 od 28 marca.
Opublikowany: 25-03-2013
HISTORYTM rozpoczęło w Polsce kampanię reklamową promującą nowy serial pt. „Warsztat Danny’ego”, emitowany w czwartki o 21:00 od 28 marca.
Spot reklamujący sery Hochland w nowych opakowaniach
Nowy program Piotra Kraśki zadebiutuje na antenie dopiero jesienią, już dziś budzi jednak ogromne kontrowersje. Krytycy zarzucają dziennikarzowi TVN m.in. żerowanie na ludzkiej tragedii. Kraśko zapewnia jednak, że celem jego nowego projektu jest uwrażliwienie Polaków na dramat wojny i uchodźstwa. Jego zdaniem osobiste zetknięcie się z ofiarami konfliktu w Syrii, choć traumatyczne, pozwoliło uczestnikom reality show w pełni zrozumieć rozmiar wojennych tragedii.
Polacy wydają na gry więcej niż na bilety do kina, teatru czy na zakup książek. Mimo to firmy nadal bardzo ostrożnie podchodzą do promocji swoich produktów w wirtualnej rzeczywistości. Poprawa sytuacji gospodarczej może jednak przełożyć się na większe budżety przeznaczane na tworzenie gier, które byłyby reklamami.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc