Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Warka Radler 0,0% - kampania Run Zero

3262 0 0 00:00:30.1

Opublikowany: 16-06-2014

W poniedziałek, 16 czerwca 2014 r. telewizyjna widownia po raz pierwszy zobaczy Warkę Radler 0,0% - najnowszy, wprowadzony w kwietniu 2014 r. bezalkoholowy wariant Warki Radler. Rusza kampania sponsoringowa „Run Zero” - w której marka w duchu maksymalnego orzeźwienia i ekipowej zabawy zaprasza do udziału w imprezie zaplanowanej na sierpień 2014 r.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc