Volvo XC40: „Wolność to wybór” w reklamie
Opublikowany: 27-02-2018
Z początkiem marca startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa wspierająca premierę nowego modelu XC40 - pierwszego kompaktowego SUVa ze stajni Volvo. Działania obejmują flagowe stacje telewizyjne, digital oraz zróżnicowane nośniki outdoorowe. Za przygotowanie i realizację strategii komunikacji koncernu Volvo w Polsce odpowiada dom mediowy Mindshare.
TAGI
POLECANE FILMY
-
Nowy serial „Sługa Narodu” w soboty o 20.00 w Polsacie, premiera 4 marca (wideo)
-
Nowy serial komediowy „Rodzina na Maxa” w soboty o 21.00 w Polsacie, premiera 4 marca (wideo)
-
Nowy serial komediowy „Lulu” w środy o 20.00 w Polsacie, premiera 1 marca (wideo)
-
Nowy serial „Wotum nieufności” w poniedziałki o 21.00 w Polsacie, premiera 27 lutego (wideo)
-
Nowy serial „Matka” w poniedziałki o 20.00 w Polsacie, premiera 27 lutego (wideo)