Vitaral reklamuje się jako "dobry znajomy rodziny"
Opublikowany: 10-03-2009
Pod hasłem "Dobry znajomy rodziny" ruszyła kampania reklamowa preparatu Vitaral. Akcja obejmująca telewizję, radio, prasę i BTL buduje familijny wizerunek tej marki.
Opublikowany: 10-03-2009
Pod hasłem "Dobry znajomy rodziny" ruszyła kampania reklamowa preparatu Vitaral. Akcja obejmująca telewizję, radio, prasę i BTL buduje familijny wizerunek tej marki.
Czy wszystko, co pyszne musi być niezdrowe i tuczące? Jak ograniczyć zbędne kalorie bez konieczności rezygnowania z ulubionych potraw i przekąsek? Dzięki Jogurtowi Naturalnemu Gęstemu jest to możliwe i… jeszcze prostsze! Udowadnia to seria filmików typu „Do it yourself”, w których jest on wykorzystany do przygotowania inspirujących potraw. Za pomysł, jego realizację i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM we współpracy z Mediabrands Studios i Mediabrands Social.
BRE Bank Hipoteczny zmienia model funkcjonowania i zamierza ponownie stać się platformą refinansującą kredyty hipoteczne, udzielane w grupie BRE. – To jest efekt kryzysu finansowego – mówi prezes Piotr Cyburt. Bank ma zająć się głównie emisją hipotecznych listów zastawnych, co powinno ułatwić klientom dostęp do kredytów.
T-Mobile Polska rozpoczął kampanię reklamującą wprowadzony właśnie do sprzedaży nielimitowany internet bezprzewodowy. Akcja jest oparta na haśle „Teraz możesz!” i piosence „Easy” w wykonaniu Faith no more.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc