Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Vileda wystartowała z nową kampanią reklamową

605 0 0 00:00:15.0

Opublikowany: 09-11-2015

Po największej w swojej historii kampanii reklamowej ściereczki Actifibre, marka Vileda rozpoczęła kolejną mediową ekspansję. Tym razem zintegrowane działania w telewizji i Internecie będą promować płaskiego mopa obrotowego Easy Wring UltraMat. W mediach ogólnopolskich takich jak TVP czy TVN oraz stacjach tematycznych pojawiły się spoty reklamowe. Kampanię telewizyjną uzupełnią intensywne działania w strefie VOD.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc