UPCeusz promuje UPC Polska
Opublikowany: 09-09-2019
W nowej kampanii reklamowej UPC Polska wprowadza brand hero - UPCeusza, która ma symbolizować od teraz markę oraz usługi UPC. Kreacją reklam zajęła się agencja K2, która po wygranym przetargu przejęła od Opus B obsługę UPC.
TAGI
POLECANE FILMY
-
„MasterChef Junior 8” od 5 marca TVN. Starmach, Moran oraz Jakubiak w jury (zwiastun)
-
Trzeci sezon „99 - gra o wszystko. VIP” od 4 marca w TTV (wideo)
-
Nowy serial „Sługa Narodu” w soboty o 20.00 w Polsacie, premiera 4 marca (wideo)
-
Nowy serial komediowy „Rodzina na Maxa” w soboty o 21.00 w Polsacie, premiera 4 marca (wideo)
-
Nowy serial komediowy „Lulu” w środy o 20.00 w Polsacie, premiera 1 marca (wideo)