Undofen Max Krem
Opublikowany: 24-06-2014
Startuje druga część kampanii telewizyjnej marki Undofen, z portfolio Omega Pharma. Spot reklamowy został przygotowany przez agencję Red8 Advertising.
Opublikowany: 24-06-2014
Startuje druga część kampanii telewizyjnej marki Undofen, z portfolio Omega Pharma. Spot reklamowy został przygotowany przez agencję Red8 Advertising.
W telewizji i prasie ruszyła kampania reklamowa preparatów Undofen (produkowanych przez Omega Pharma). Akcję, której pierwszy etap przebiega pod hasłem „Włóż kurzajki między bajki”, przygotowały firmy Red8, Xantus i Initiative Warszawa.
Warszawa zamierza współpracować z uczelniami wyższymi, by stać się inteligentnym miastem. Mają w tym pomóc nie tylko europejskie, ale i światowe granty. Stolica liczy również na większe dotacje z Unii Europejskiej na technologie przyjazne mieszkańcom i środowisku. Inwestycje w smart city to m.in. zmiany w transporcie miejskim, działania proekologiczne, ale i wsparcie przedsiębiorców i ułatwienie komunikacji między mieszkańcami i miastem.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc