Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

UKE: Przyznanie częstotliwości LTE nastąpi na przełomie roku

497 0 0 00:02:55.9

Opublikowany: 08-12-2015

Decyzja o przyznaniu częstotliwości LTE poszczególnym firmom, które wygrały aukcję, powinna zapaść na przełomie roku. Szybkie zakończenie postępowania poaukcyjnego leży w interesie zarówno samych wnioskodawców, jak i odbiorców internetu. Bez tego operatorzy nie będą mogli rozpocząć inwestycji w budowę sieci szybkiego internetu mobilnego. Postępowanie się przedłuża, bo do UKE wciąż trafiają liczne wnioski formalne związane z przebiegiem aukcji.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

 Orange Polska wprowadza internet o prędkości 1 Gb/s
226 00:02:15.1

Orange Polska wprowadza internet o prędkości 1 Gb/s

Średni transfer danych w gospodarstwach domowych jest dwukrotnie wyższy niż jeszcze w 2016 roku, a zapotrzebowanie na szybki internet jest coraz większe. To sprawia, że operatorzy stale pracują nad ulepszeniem swoich ofert. Orange Polska wprowadza internet o prędkości 1 Gb/s oraz inteligentne Wi-Fi, które zapewni lepsze pokrycie sygnałem w całym domu. W ten sposób klienci mogą w jak najszerszym stopniu korzystać z możliwości, jakie daje sieć światłowodowa. Pokazujemy drogę rozwoju dla innych rynków, wyznaczając standardy prędkości internetu domowego – podkreśla Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Szymon Majewski jako harcerz reklamuje zasięg internetu LTE w Plusie
4708 1 2 00:00:30.0

Szymon Majewski jako harcerz reklamuje zasięg internetu LTE w Plusie

Rozpoczęła się właściwa odsłony kampanii z udziałem Szymona Majewskiego reklamującej nową ofertę sieci telekomunikacyjnej Plus. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.

4G LTE Ultra w Play - spot z Agnieszką Chylińską, Kubą Wojewódzkim i dziećmi
1797 00:00:30.0

4G LTE Ultra w Play - spot z Agnieszką Chylińską, Kubą Wojewódzkim i dziećmi

W nowej kampanii Play promującej sieć 4G LTE Ultra występują Agnieszka Chylińska i Kuba Wojewódzki w towarzystwie dzieci. W spotach nie zobaczymy już popularnych postaci Basi i Maćka. - Kampania obejmuje wszystkie kanały komunikacji, nie pojawią się w niej inni bohaterowie oprócz naszych celebrytów i dzieci - mówi Wirtualnemedia.pl Bartosz Dobrzyński, szef marketingu Play.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc