„wSieci” podsumowuje pierwszy rok działalności. 10 lutego ruszyła nowa odsłona kampanii wizerunkowej dla tygodnika. Nowe spoty pojawiły się w stacjach TVP. Wzmocnieniem będzie równoległa kampania produktowa w radiu i w internecie. Za produkcję spotu telewizyjnego i zakup mediów do kampanii odpowiada agencja Apella. Kampania potrwa do końca lutego.
Rząd powinien się wytłumaczyć z realizacji założeń budżetowych za ten rok – uważa były minister finansów Stanisław Kluza. Jego zdaniem nowelizacja nie będzie możliwa bez zmiany poziomu deficytu. Szanse na realizacje założeń przedstawionych na przyszły rok na razie trudno oceniać, bo - jak mówi - są pierwotne i mgliste.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc