„Ty jesteś zmianą” w spocie IKEA
Opublikowany: 14-03-2018
IKEA rozpoczyna kampanię employer brandingową „Ty jesteś zmianą” pokazującą wartości i wyjątkową kulturę firmy oraz sposób w jaki buduję ona relację z obecnymi i przyszłymi pracownikami. Jej celem jest zachęcenie otwartych, proaktywnych ludzi do poznawania IKEA jako marki pracodawcy oraz zwrócenie uwagi na konieczność zmiany modeli rekrutacyjnych na bardziej przyjazne kandydatom.
TAGI
POLECANE FILMY
-
PKN Orlen sponsorem strategicznym PKOl przez kolejne cztery lata
-
Niewidzialna przemoc – SOS Wioski Dziecięce z nową kampanią społeczną o cyberprzemocy wśród nastolatków
-
Robert Kubica ambasadorem Alfa Romeo
-
Kanał 4Fun Kids z pasmem z teledyskami dla dzieci niesłyszących (wideo)
-
Nowy serial kryminalny Polsatu "Rysa" od 15 stycznia premierowo w IPLI