Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

TVP stawia na nowe badania oglądalności telewizji

87 0 0 00:02:52.5

Opublikowany: 09-02-2018

Telewizja Polska pracuje nad udoskonaleniem własnego systemu pomiarów oglądalności. Publiczny nadawca korzysta w tej chwili z rozwiązania bazującego na danych z dekoderów Netii. Równolegle prowadzi pilotażowe testy nowego systemu telemetrycznego opartego o internet rzeczy i specjalne opaski dokładnie rejestrujące zachowania widzów przed telewizorami.

Komentarze (0) Dodaj komentarz

Nikt jeszcze nie dodał komentarza.

Komentuj film

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci internet kampania spoleczna kampania społeczna konto kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat praca samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc