TVN24 ze studiem wirtualnym na wizytę Bidena
TAGI
Polski Czerwony Krzyż rozpoczął właściwy etap kampanii pod hasłem „Godni pomagania” zachęcającą do wsparcia walki z ubóstwem wśród dzieci. W spocie i grafikach promujących akcję występują znane osoby, m.in. dziennikarze Małgorzata Ohme i Bartosz Węglarczyk.
Ruszyła kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży mleka Łaciate Junior (produkowanego przez SM Mlekpol). Akcję - pod hasłem „Pełne mleko energii” - przygotowały firmy Publicis Poland, Platige Image i MEC.
Startuje globalna wizerunkowa kampania reklamowa podpasek i wkładek Always (produkowanych przez Procter & Gamble), która ma dodać pewności dojrzewającym nastolatkom, zmieniając wydźwięk stwierdzenia „Jak dziewczyna” z negatywnego na pozytywny.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc