TVN24 ze studiem wirtualnym na wizytę Bidena
TAGI
Ruszyła kampania społeczna Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów promująca polubowne metody rozwiązywania sporów konsumenckich. Akcję, pod hasłem „Polub polubowne”, przygotowały i realizują firmy marketingowe Apella i Fabryka Komunikacji Społecznej.
Na potrzeby swojej pierwszej świątecznej kampanii Faktoria Win przygotowała 3 spoty, które zobaczyć będzie można na kanale marki na Facebooku. W każdym z nich wykorzystany został motyw kalendarza adwentowego, który symbolizuje czas przygotowań przedświątecznych.
Rozpoczynająca się dziś kampania przygotowana przez agencję Publicis wprowadza na rynek nowy produkt przeciwzmarszczkowy marki Garnier - Miracle Cream. Działania komunikacyjne są realizowane w telewizji i prasie
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc