Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

TVN Meteo - spot wizerunkowy

802 0 0 00:00:20.0

Opublikowany: 20-06-2012

TVN Meteo - spot wizerunkowy z Dorotą Gardias i Tomaszem Zubilewiczem

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Wellman, Prokop, Drzyzga i Kempa w specjalnym odcinku „Milionerów” (wideo)
351

Wellman, Prokop, Drzyzga i Kempa w specjalnym odcinku „Milionerów” (wideo)

W czwartek, 2 grudnia TVN pokaże specjalny odcinek „Milionerów”. Walkę o milion zł stoczą w nim Dorota Wellman z Marcinem Prokopem oraz Ewa Drzyzga z Michałem Kempą, a wygrane przekazane zostaną na cele charytatywne.

„Prince Charming” startuje w Player.pl. „Polska już od dawna jest gotowa na tego typu projekty telewizyjne” (wideo)
1089

„Prince Charming” startuje w Player.pl. „Polska już od dawna jest gotowa na tego typu projekty telewizyjne” (wideo)

We wtorek w serwisie Player.pl zadebiutuje nowy program „Prince Charming”. Produkowany przez Jake Vision show był nagrywany w czerwcu w Hiszpanii, jego gospodynią została blogerka Agnieszka „Aggie” Lal. - Według mnie nie jest to kontrowersyjny program. Polska już od dawna jest gotowa na tego typu projekty telewizyjne, jesteśmy bardzo różnorodnym narodem, w którym żyje wiele różnych grup społecznych - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Lidia Kazen, dyrektor programowa TTV i Player.pl.

„Lego Masters 2” od 5 listopada w piątkowym prime-time w TVN. Edward Miszczak: chcemy wzmocnić pasmo (wideo)
1080

„Lego Masters 2” od 5 listopada w piątkowym prime-time w TVN. Edward Miszczak: chcemy wzmocnić pasmo (wideo)

Od 5 listopada w piątki o godz. 20.00 TVN emitować będzie drugą edycję programu „Lego Masters”, w której nowym jurorem będzie Kamil Bednarek. - Chcemy wzmocnić nasze piątkowe pasmo programami rozrywkowymi. W paśmie „Superkino” nadal będziemy emitować filmy, ale na przemian z innymi projektami - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN Discovery Polska.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc