Martyna Wojciechowska nie rozstaje się z zegarkiem. Dziennikarka przyznaje, że nie zdejmuje go nawet, kiedy śpi. Jest on dla niej elementem biżuterii, który nadaje charakteru - zwłaszcza w podróży, kiedy nie może pozwolić sobie na inne ozdoby.
Startuje jesienna kampania Allegro.pl reklamująca ofertę odzieżową oraz koncepcję smart shoppingu. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Nadeszła moda na sprytne zakupy”, wspólnie z działem marketingu portalu przygotowały i realizują firmy Bardzo, Tribal DDB i Universal McCann.
W ramach promocji serwisu Aviva24.pl trwa loteria - której do wygrania jest 5 samochodów hybrydowych Toyota C-HR oraz 50 iPhonów X
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc