Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Tour de Pologne 2015: Łączymy stolice

683 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 05-07-2015

Tegoroczny wyścig kolarski Tour de Pologne będzie reklamowany w Eurosporcie przy transmisjach z Tour de France. Polski wyścig będą relacjonować zarówno Telewizja Polska, jak i Eurosport.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

PKB i inflacja w II kwartale w górę. To początek trendu
372 00:02:32.4

PKB i inflacja w II kwartale w górę. To początek trendu

Dzisiaj publikacja danych o PKB w II kwartale i poziomie inflacji w lipcu. Oba wskaźniki powinny iść w górę. Znaczący wpływ na przyspieszenie gospodarki ma rosnący eksport. Lipiec ma być też pierwszym miesiącem rosnącej inflacji. W efekcie może to niekorzystnie odbić się na sytuacji gospodarstw domowych, które będą musiały zmniejszyć konsumpcję.

"Dzień czekolady" - film Jacka Piotra Bławuta (zwiastun)
1113 00:01:05.0

"Dzień czekolady" - film Jacka Piotra Bławuta (zwiastun)

Zwiastun filmu Jacka Piotra Bławuta pt. "Dzień czekolady". Film bierze udział w Konkursie Inne Spojrzenie podczas 43. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni.

Dawida i Monikę połączy nie tylko przyjaźń, ale też wspólny sekret. Poznaj z nimi tajemnicę starego zegara i odkryj świat, w którym żyją Pożeracze Dni Tygodnia. Obudź szalonego Skoczka Czasu. Dowiedz się również, kim tak naprawdę jest tajemnicza kotka Zuzia i dlaczego Monika chodzi w hawajskiej spódniczce hula. A jeśli będziesz mieć odwagę, przekonaj się czy tych dwoje, by uratować drogocenne wspomnienia o bliskich, stawi czoła złej wiedźmie. W tym świecie pewne jest tylko to, że czasu nie można cofnąć, można go tylko zjeść. To poetycka opowieść odwołująca się w estetyce do japońskiego kina anime.

Empiktravel.pl reklamuje bilety lotnicze wszystkich linii z gwarancją najniższej ceny
433 00:00:08.1

Empiktravel.pl reklamuje bilety lotnicze wszystkich linii z gwarancją najniższej ceny

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa serwisu turystycznego Empiktravel.pl (Empik Media & Fashion). Akcję przygotował dział marketingu witryny wspólnie z firmą Atmedia.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc