Tomasz Stockinger w reklamie telewizyjnej
Opublikowany: 17-09-2008
Wystartowała kampania telewizyjna marki Pusty SMS. Jej twarzą został znany aktor Tomasz Stockinger.
Opublikowany: 17-09-2008
Wystartowała kampania telewizyjna marki Pusty SMS. Jej twarzą został znany aktor Tomasz Stockinger.
Kampania „Drobiowe przysmaki - każdemu w smak” to projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. Jego organizatorem jest Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza. Kampania realizowana jest na rynku polskim, a jej działania zostały zaplanowane w okresie od 15.04.2013r. do 26.05.2013r.
We wrześniu bezrobocie w Polsce powinno spać do poziomu poniżej 10 proc. W przyszłym roku, jak ocenia resort pracy, może się zmniejszyć nawet do 8 proc. To oznacza, że pracodawcom coraz trudniej będzie zapełnić wakaty w swych firmach, zwłaszcza na stanowiskach wymagających określonych kwalifikacji. Dlatego w przyszłym roku można się spodziewać nie tylko atrakcyjnych ofert zatrudnienia, lecz także wzrostu płac.
Do emisji trafia pierwszy z serii nowych filmów reklamowych piwa Łomża. Utrzymany jest w konwencji „łomżingu” zapoczątkowanej w zeszłym roku platformy komunikacyjnej marki.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc