The Swordplay: Na ostrzu flirtu!
Opublikowany: 18-05-2016
4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich.
Opublikowany: 18-05-2016
4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich.
W nowej kampanii reklamowej Grupy Lotos z cyklu „Naj nie bierze się znikąd” dziennikarz naukowy Tomasz Rożek występuje razem z zawodnikami piłkarskiej reprezentacji Polski i kierowcą rajdowym Kajetanem Kajetanowiczem. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Havas Warsaw, Dynamo Film i Carat.
spot z kampanii społecznej "5 porcji warzyw, owoców lub soku"
Ruszyła druga odsłona promocji konsumenckiej, która umocniła Żubra na pozycji największej marki piwnej w Polsce. Dwa Szybkie Żubry wracają z prostymi zasadami, unikalną nagrodą, wiosennym spotem i silnym wsparciem w mediach oraz punktach sprzedaży. Akcja potrwa do końca czerwca 2017 roku.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc