The Swordplay: Na ostrzu flirtu!
Opublikowany: 18-05-2016
4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich.
Opublikowany: 18-05-2016
4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich.
W czym tkwi magia Świąt? Choć każdy z nas odnajduje ją w czymś innym, w ten czas szczególnie cieszy nas, gdy możemy zrobić coś dla naszych bliskich. Tymbark po raz kolejny przypomina, że w grudniu warto dać coś od siebie – i zachęca każdego, by zostać Świętym Mikołajem.
Solaris liczy na rekordową sprzedaży w tym roku. Producent pobije najlepszy do tej pory wynik sprzed dwóch lat, wynoszący 1 205 dostarczonych pojazdów, m.in. dzięki zaostrzeniu norm środowiskowych w UE. Żeby zrealizować kontrakty, producent inwestuje 14 mln zł w rozbudowę fabryki i zatrudnia ponad 100 nowych osób.
Vileda promuje suszarkę Infinity.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc