The Swordplay: Na ostrzu flirtu!
Opublikowany: 18-05-2016
4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich.
Opublikowany: 18-05-2016
4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich.
W telewizji i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa ryby z pieca marki Frosta. Akcję, prowadzoną pod hasłem „100 proc. naturalnego smaku”, przygotowały firmy Wire, OMD i JBcomm.
Ruszyła pierwsza szeroko zakrojona kampania reklamowa systemu płatności mobilnych Blik. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Change, Easy Hell i Starcom.
Usprawnienie pracy urzędników i uzdrowienie prawa budowlanego to nadzieje, jakie jeden z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców Zbigniew Jakubas wiąże z rządami Prawa i Sprawiedliwości. Nie jest też przeciwnikiem realizacji postulatów prospołecznych, zwłaszcza ulg podatkowych dla najmniej zarabiających. Jak jednak podkreśla, wrzawa polityczna i niepewność związana z sektorem bankowym skutecznie zniechęcają inwestorów do Polski i mogą utrudnić działalność przedsiębiorcom.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc