The Swordplay: Na ostrzu flirtu!
Opublikowany: 18-05-2016
4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich.
Opublikowany: 18-05-2016
4 maja ruszyła kampania wizerunkowa marki Wilkinson obejmująca 13 rynków europejskich.
Choć oprocentowanie lokat bankowych w ostatnim czasie spadło nawet o połowę wobec stawek ubiegłorocznych, na tych produktach inwestycyjnych zarobimy jednak więcej. Jak tłumaczy Jarosław Sadowski, główny analityk Expander Advisors, za sprawą bardzo niskiej inflacji realny zysk z lokat będzie większy niż przed rokiem, gdy inflacja sięgała 4 proc.
Emisja obligacji korporacyjnych to dobry sposób na pozyskanie przez firmy dodatkowego kapitału. – W tej chwili mamy ku temu sprzyjające warunki – mówi Marek Wołos, analityk Domu Maklerskiego TMS Brokers. Obligacje korporacyjne cieszą się dużym zainteresowaniem rynków, zarówno w Polsce, jak i zagranicą. Rodzime podmioty mogą w ten sposób zaspokoić drobne potrzeby pożyczkowe, ale również te znacznie większe, nawet do kilku miliardów złotych.
Na Facebooku trwa kampania reklamowa sportowej linii odzieży H&M z udziałem czwórki blogerów modowych. Akcję przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i Platige Image.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc