'The Mark - Znak' - piwa Grolsch
Opublikowany: 08-10-2009
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej piwa Grolsch. Akcja pod hasłem "The Mark - Znak" wspiera relaunch tej marki.
Opublikowany: 08-10-2009
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej piwa Grolsch. Akcja pod hasłem "The Mark - Znak" wspiera relaunch tej marki.
W ramach bożonarodzeniowej kampanii piwo Grolsch (produkowane przez Kompanię Piwowarską) trafia do sprzedaży w limitowanej edycji czteropaków. Akcję - pod hasłem „Świat jest pełen niechcianych prezentów” - przygotowały i realizują firmy Kropka Bordo i FaceAddicted.
Spółka telekomunikacyjna Exatel zmienia swą strategię działania. Firma, świadcząca usługi dla największych przedsiębiorstw i instytucji administracji publicznej, myśli o przejęciach i umocnieniu swojej pozycji na rynku. Exatel, którego największym akcjonariuszem jest Polska Grupa Energetyczna, odgrywać będzie też nową rolę w samej grupie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc