'The Mark - Znak' - piwa Grolsch
Opublikowany: 08-10-2009
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej piwa Grolsch. Akcja pod hasłem "The Mark - Znak" wspiera relaunch tej marki.
Opublikowany: 08-10-2009
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej piwa Grolsch. Akcja pod hasłem "The Mark - Znak" wspiera relaunch tej marki.
W ramach bożonarodzeniowej kampanii piwo Grolsch (produkowane przez Kompanię Piwowarską) trafia do sprzedaży w limitowanej edycji czteropaków. Akcję - pod hasłem „Świat jest pełen niechcianych prezentów” - przygotowały i realizują firmy Kropka Bordo i FaceAddicted.
Ruszyła kampania reklamująca Poznań jako świetne miejsce do studiowania i rozpoczęcia kariery zawodowej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Poznań przyciąga”, biuro promocji miasta przygotowało wspólnie z firmami Just, Mastermind Media i Resort.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc