'The Mark - Znak' - piwa Grolsch
Opublikowany: 08-10-2009
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej piwa Grolsch. Akcja pod hasłem "The Mark - Znak" wspiera relaunch tej marki.
Opublikowany: 08-10-2009
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej piwa Grolsch. Akcja pod hasłem "The Mark - Znak" wspiera relaunch tej marki.
W ramach bożonarodzeniowej kampanii piwo Grolsch (produkowane przez Kompanię Piwowarską) trafia do sprzedaży w limitowanej edycji czteropaków. Akcję - pod hasłem „Świat jest pełen niechcianych prezentów” - przygotowały i realizują firmy Kropka Bordo i FaceAddicted.
Ruszyła nowa kampania reklamowa leków przeciw przeziębieniu i bólowi zatok Gripex Max i Gripex Hot Zatoki (produkowanych przez USP Zdrowie).
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc