Pod hasłem „Zostań PiersiBadaczem!” zaczęła się kampania promująca aplikację „PiersiBadacze” zachęcająca kobiety do okresowego badania piersi. Ambasadorem akcji - przygotowanej przez firmy CAE Agency, Fama PR i Stermedia - jest Tomasz Kammel.
Rozpoczęła się kampania reklamowa napoju mlecznego Actimel (produkowanego przez Danone Polska) pod hasłem „#Mam moc”. Przygotowały ją agencja Youg & Rubicam Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.
W piątek aktor Piotr Adamczyk wystąpił w TVN jako prezenter prognozy pogody. To niestandardowa forma promocji wchodzącego właśnie do kin filmu"Całe szczęście", wyprodukowanego przez TVN.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc