Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Technologia rozpoznawania obrazów nowym sposobem na zakupy bez wychodzenia z domu

376 0 0 00:02:39.0

Opublikowany: 21-11-2013

Technologia rozpoznawania obrazów pozwala użytkownikowi w kilka sekund zdobyć informacje na temat produktu. To daje możliwość zrobienia zakupów bez wychodzenia z domu. Wystarczy wykonać zdjęcie produktu w gazecie, na plakacie czy też ekranie telewizora. Produkt zostaje wyszukany w kilka sekund, a jego zamówienie jest kwestią kilku chwil.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

T-Mobile Polska buduje sieć umożliwiającą rozwój Internetu Rzeczy. W 2018 roku ma ruszyć na terenie całego kraju
924 00:02:55.6

T-Mobile Polska buduje sieć umożliwiającą rozwój Internetu Rzeczy. W 2018 roku ma ruszyć na terenie całego kraju

Deutsche Telekom – do którego należy sieć T-Mobile – chce, żeby Polska była jednym z wiodących krajów we wdrażaniu technologii Narrow Band, która stanowi fundament dla rozwoju Internetu Rzeczy. W Gorzowie Wielkopolskim uruchomiono właśnie pierwsze stacje obsługujące tę sieć. T-Mobile przygotowuje się do budowy kolejnych i masowego uruchomienia sieci NB IoT w całej Polsce w 2018 roku. To będzie przełom w rozwoju Internetu Rzeczy.

Do 2020 r. na innowacje trafi ponad 16 mld euro
500 00:02:31.7

Do 2020 r. na innowacje trafi ponad 16 mld euro

Ulgi podatkowe dla przedsiębiorców, zachęty dla naukowców czy obowiązek oceny wprowadzanych przepisów pod kątem innowacyjności – tego typu rozwiązania mają się przyczynić do zwiększenia innowacyjności polskiej gospodarki. Minister nauki i szkolnictwa wyższego zapowiada, że do końca roku zostanie przedstawiony projekt nowej ustawy o innowacyjności. Do 2020 roku na innowacje trafi ponad 16 mld euro z krajowych i regionalnych programów operacyjnych.

Galerie handlowe dla reklamodawców
642 00:02:40.9

Galerie handlowe dla reklamodawców

Galerie handlowe to dziś jedne z najbardziej poszukiwanych lokalizacji dla reklamodawców. Ich zaletą jest duża grupa potencjalnych odbiorców reklamy – to klienci, którzy do centrów przychodzą nie tylko na zakupy, lecz także po to, by spędzić tam wolny czas. Jednym z popularnych narzędzi dla reklamodawców są digitale, czyli cyfrowe ekrany. Służą one nie tylko przekazowi marketingowemu. Zarządcy galerii mogą w ten sposób także informować klientów o aktualnych promocjach, wydarzeniach czy zmianach w godzinach otwarcia.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc