Technologia nastawiona na efekt reklamuje pralki Amica
Opublikowany: 15-10-2014
W internecie trwa kampania reklamująca pralki Amica. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Technologia nastawiona na efekt”, przygotowały firmy Crafton i Equinox Polska.
Opublikowany: 15-10-2014
W internecie trwa kampania reklamująca pralki Amica. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Technologia nastawiona na efekt”, przygotowały firmy Crafton i Equinox Polska.
Wizerunkowy spot sprzętu AGD Amica prezentujący nowe logo marki i hasło "Amica for living"
Zwrot pieniędzy dla klientów, którzy kupią sprzęty AGD do zabudowy o łącznej wartości ponad dwóch milionów złotych – Amica wystartowała z nową promocją sprzedaży, w której wszyscy klienci mogą otrzymać 300, 500, a nawet 700 zł na kartę przedpłaconą. Akcję wspiera intensywna komunikacja w mediach.
Amica wystartowała z nowymi działaniami wspierającymi sprzedaż swoich chłodziarek i zamrażarek w sezonie letnim. Zintegrowana kampania będzie prowadzona m.in. w telewizji, prasie, Internecie oraz w kanałach social media. Komunikacja akcji będzie oparta na podkreśleniu nowoczesnego designu oraz wyjątkowych funkcji produktów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc