„Taka natura dżemu” reklamuje Stovit
Opublikowany: 18-10-2014
Zaczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa dżemów Stovit. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Taka natura dżemu”, przygotowały firmy Opus B i IQ Media.
Opublikowany: 18-10-2014
Zaczęła się pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa dżemów Stovit. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Taka natura dżemu”, przygotowały firmy Opus B i IQ Media.
Rozmowa z Michałem Lisieckim, prezesem zarządu Platformy Mediowej Point Group, o kierunkach rozwoju i sukcesach giełdowych wydawnictwa.
Od 30 stycznia trwa kampania reklamowa supermarketów budowlanych Bricomarché skierowana do ich potencjalnych franczyzobiorców. Akcja jest prowadzona w TVN24 i TVN CNBC.
Rozpoczęła się kampania reklamująca parówki marki Tarczyński z szynki i kurczaka. Akcja jest realizowana pod hasłem „Jesz lepiej, żyjesz lepiej”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc