Sylwia Gruchała w kampanii "10 dowodów"
Opublikowany: 03-09-2018
Sportsmenka Sylwia Gruchała w kampanii społecznej Samorządu Województwa Wielkopolskiego "10 dowodów", dotyczącej alkoholizmu wśród kobiet.
Opublikowany: 03-09-2018
Sportsmenka Sylwia Gruchała w kampanii społecznej Samorządu Województwa Wielkopolskiego "10 dowodów", dotyczącej alkoholizmu wśród kobiet.
Pod hasłem „Dom to frajda. Mieszkając z dziećmi” zaczęła się kampania reklamująca nowy katalog IKEA. Akcję przygotowały i realizują firmy JWT Warszawa, OTO, Platige Image, K2, Kalicińscy.com i MEC.
W trakcie trwających obecnie piłkarskich Mistrzostw Świata w Brazylii wystartowała kampania reklamowa Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Działania promujące największy Turniej piłkarski dla dzieci w Europie, którego od 8 lat głównym sponsorem jest Tymbark prowadzone są pod hasłem: „Zobowiązanie Tymbark: zbudujemy przyszłą Reprezentację Polski, z której wszyscy Polacy będą dumni”. Kampania obejmuje telewizję, prasę oraz Internet.
Szklana Pogoda w Poznaniu to innowacyjna kampania nowej konferencyjno-kongresowej Sali Ziemi Polegała na przeniesieniu z Warszawy do Poznania realizacji i transmisji „Szkła kontaktowego” oraz wejść pogodowych w TVN24 i Meteo na weekend otwarcia 15-16 12 2012.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc