Świąteczna kampania społeczna Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Opublikowany: 23-11-2016
BBDO Warszawa przygotowało kampanię społeczną której celem jest zebranie funduszy na przeciwdziałanie marginalizacji i osamotnieniu osób starszych.
Opublikowany: 23-11-2016
BBDO Warszawa przygotowało kampanię społeczną której celem jest zebranie funduszy na przeciwdziałanie marginalizacji i osamotnieniu osób starszych.
Pod hasłem „Mój Volkswagen jest taki jak ja” zaczęła się wizerunkowa kampania reklamowa samochodów Volkswagen.
TVN, telewizja, rynek, reklama, programy, wiosna, TVN Fabuła, TVN Activ, TVN Sportive, widownia, konkurencja, dom mediowy Starlink
Za niecałe pół roku wejdą w życie zmiany w Kodeksie pracy. Po podpisie prezydenta nowelizacja czeka na opublikowanie w Dzienniku Ustaw. Nowe przepisy wprowadzą inne zasady zatrudniania w oparciu o umowę na czas określony. Pracodawca będzie mógł zawrzeć tylko trzy takie umowy z pracownikiem, maksymalnie na 33 miesiące. Zmienią się także okresy wypowiedzenia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc