Ruszyła kampania społeczna „Spoko, ja też!” odpowiadająca na przemoc i dyskryminację doświadczaną przez młodzież LGB. W akcję, organizowaną przez Kampanię przeciw Homofobii, zaangażowała się MTV Polska.
W telewizji i internecie ruszuła kampania reklamowa samochodu Volkswagen Golf GTI. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Just i OX Media oraz dom mediowy Media Concept.
Ruszyła kampania reklamowa napoju Fanta (produkowanego przez Coca-Cola Poland Services), której bohaterami są twórcy internetowi: Stuu, 4Dreamers, Kinga Sawczuk, Marysia Jeleniewska i Magda Bereda. Akcja jest realizowana pod hasłem „Fabryka śmiechu”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc