Ruszyła kolejna kampania reklamująca Grupę PZU jako atrakcyjnego pracodawcę. Akcję, opartą na spocie pokazującą nietypową rozmowę rekrutacyjną, przygotowały firmy marketingowe VML Poland i Starlink.
Rozpoczętą właśnie kampanię marki DayUp firma Arteta zbudowała wokół hasła „Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty podkreślają fakt, że w przeciwieństwie do innych dostępnych na rynku przekąsek, DayUp zawierają jedynie naturalne składniki. Za ich realizację odpowiadają agencje Vizeum Polska i K2 Media.
spot z Jennifer Lopez reklamujący systemy kina domowego z Blu-ray 3D, Harman Kardon BDS
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc