Startuje kolejny etap telewizyjnej kampanii Jupik Aqua
Opublikowany: 22-06-2009
W telewizji rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej wody smakowej Jupik Aqua (Hoop Polska). Akcja, wykorzystująca animowany spot, jest skierowana do dzieci.
Opublikowany: 22-06-2009
W telewizji rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej wody smakowej Jupik Aqua (Hoop Polska). Akcja, wykorzystująca animowany spot, jest skierowana do dzieci.
W telewizji rozpoczęła się dryga kampania reklamowa wody smakowej Jupik Aqua (Hoop Polska). Akcja, wykorzystująca animowany spot, jest skierowana do dzieci.
Rusza tegoroczna odsłona kampanii Klubu Gaja „Jeszcze żywy karp”. W akcji, przygotowanej przez agencję Clos Brothers, występują aktorzy Magdalena Różczka, Magdalena Popławska, Julia Pietrucha i Bartłomiej Topa.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc