Startuje kolejny etap telewizyjnej kampanii Jupik Aqua
Opublikowany: 22-06-2009
W telewizji rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej wody smakowej Jupik Aqua (Hoop Polska). Akcja, wykorzystująca animowany spot, jest skierowana do dzieci.
Opublikowany: 22-06-2009
W telewizji rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej wody smakowej Jupik Aqua (Hoop Polska). Akcja, wykorzystująca animowany spot, jest skierowana do dzieci.
W telewizji rozpoczęła się dryga kampania reklamowa wody smakowej Jupik Aqua (Hoop Polska). Akcja, wykorzystująca animowany spot, jest skierowana do dzieci.
Klub piłkarski Wisła Kraków rozpoczął wizerunkowo-produktową kampanię reklamową, wspierającą sprzedaż karnetów na wiosenne mecze. W reklamach, przygotowanych przez agencję Brainbox, występują sympatycy, trener i zawodnicy tego klubu, m.in. Jakub Błaszczykowski i Marcin Wasilewski.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc