Stand-uper Michał Kempa w motywującej kampanii Vigor Up
Opublikowany: 02-06-2016
Trwa internetowa kampania promująca suplementy diety marki Vigor Up (produkowane przez USP Zdrowie) z udziałem stand-upera Michała Kempy.
Opublikowany: 02-06-2016
Trwa internetowa kampania promująca suplementy diety marki Vigor Up (produkowane przez USP Zdrowie) z udziałem stand-upera Michała Kempy.
Nie wstępuj w związek na który nie jesteś gotowy” – to nazwa kampanii informacyjnej zrealizowanej przez WALK na zlecenie Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Akcja informuje o konsekwencjach jazdy samochodem bez ważnego OC.
Do 2017 r. PSE Operator chce zainwestować 8 mld złotych w rozwój systemu energetycznego. Przede wszystkim w nowe linie przesyłowe, których ma powstać nawet kilka tysięcy kilometrów. Podłączą one do systemu energetycznego m.in. nowe farmy wiatrowe na północy Polski. Powstaną również nowe połączenia transgraniczne, w tym współfinansowany przez UE most energetyczny Polska-Litwa.
TVN poszukuje uczestników do drugiej serii programu
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc