Stand-uper Michał Kempa w motywującej kampanii Vigor Up
Opublikowany: 02-06-2016
Trwa internetowa kampania promująca suplementy diety marki Vigor Up (produkowane przez USP Zdrowie) z udziałem stand-upera Michała Kempy.
Opublikowany: 02-06-2016
Trwa internetowa kampania promująca suplementy diety marki Vigor Up (produkowane przez USP Zdrowie) z udziałem stand-upera Michała Kempy.
Biuro podróży Rainbow rozpoczęło kampanię reklamującą ofertę Lato 2019. Akcję, realizowaną pod hasłem „Twoje epickie wakacje”, przygotowały firmy marketingowe Fat Baby, Lemon Film i Simple Frame.
PKP Intercity w dwóch przetargach odrzuciło oferty jednego z największych krajowych producentów taboru, bydgoskiej Pesy. W pierwszym przypadku Krajowa Izba Odwoławcza stanęła po stronie przewoźnika, w drugim producent – wbrew początkowym zapowiedziom – nie złoży odwołania.
druga reklama Nespresso z George'em Clooneyem emitowana w polskiej telewizji
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc