Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Sprytni i zakręceni reklamują Pamapol

736 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 29-05-2014

„Sprytni i zakręceni” – to hasło kampanii reklamowej marki Pamapol, która ruszyła 19 maja i trwać będzie przez kilka tygodni. W kampanii telewizyjnej prezentowany jest flagowy produkt brandu – Gołąbki w sosie pomidorowym ręcznie zawijane.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Dzięki wprowadzeniu opłat za drugi kierunek ponad połowa studentów uczy się bezpłatnie
363 00:02:37.4

Dzięki wprowadzeniu opłat za drugi kierunek ponad połowa studentów uczy się bezpłatnie

Zmiany w systemie płatności za drugi kierunek sprawiły, że dziś ponad połowa studentów uczy się bezpłatnie. Do 15 listopada studenci i doktoranci mogą składać wnioski o kredyty studenckie. Niskooprocentowane pożyczki na wydatki związane ze studiami wciąż są popularne, mimo że – dzięki decyzjom resortu nauki i szkolnictwa wyższego z 2011 roku – więcej studentów może korzystać ze stypendiów socjalnych.

Chiński rynek otwiera się na instytucje finansowe
329 00:02:31.2

Chiński rynek otwiera się na instytucje finansowe

Chiny otwierają swój rynek dla zagranicznych instytucji finansowych. Na uruchomionej dwa miesiące temu specjalnej strefie handlowej, przeznaczonej m.in. dla firm z sektora finansowego, mogą skorzystać polskie banki, ale także mniejsze, bardziej agresywne instytucje.

Nowa odsłona kanału Boomerang
572 00:00:30.0

Nowa odsłona kanału Boomerang

Turner Broadcasting System Poland pokazał odświeżony wizerunek kanału Boomerang. Polska jest kolejnym krajem, który wprowadził globalną strategię rebrandingu popularnego kanału dla dzieci. Oprócz nowego logo nawiązującego stylistyką do logotypu Cartoon Network, fani będą mogli korzystać z nowej strony internetowej i cieszyć się rozrywką z bohaterami legendarnych kreskówek. W 2015 r. na widzów będą czekać premierowe odcinki kultowych seriali, jak również nowości, takie jak: Inspektor Gadżet, Jaś Fasola, Kumple z dżungli, Be Cool Scooby-Doo, Wabbit! czy Robin Hood.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc