Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Spróbuj czegoś nowego z Visa

309 0 0 00:00:20.0

Opublikowany: 05-03-2015

Sześciotygodniowa, wielowymiarowa kampania promocyjna „Spróbuj czegoś nowego z Visa” zachęca posiadaczy kart Visa do płacenia nimi zarówno w stacjonarnych punktach sprzedaży, jak i w sklepach internetowych. Centralnym elementem promocji jest konkurs zachęcający użytkowników kart Visa, aby podjęli nowe wyzwanie w swoim życiu, użyli przy jego realizacji karty Visa i podzielili się zdjęciami oraz filmami wideo, dokumentującymi to, czego dokonali. Trwającą od 27 lutego do 9 kwietnia br. promocję wspiera m.in. telewizyjna kampania reklamowa. Dodatkowo, w wybranych czterech miastach Polski, osoby odwiedzające centra handlowe będą miały okazję zetknąć się z tzw. rozszerzoną rzeczywistością, innowacyjną zabawą opartą o najnowszą technologię – po raz pierwszy w Polsce wykorzystaną na tak szeroką skalę.

TAGI

Visa

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc