Spot promujący Discovery Turbo Xtra
Opublikowany: 12-09-2013
Film promujący nowy kanał dla mężczyzn Discovery Turbo Xtra
Opublikowany: 12-09-2013
Film promujący nowy kanał dla mężczyzn Discovery Turbo Xtra
Spot pod hasłem „Kredyt ma się rozumieć” promujący kredyt gotówkowy w mBanku.
Wizerunkowa kampania reklamowa Grupy PZU pod hasłem "Możesz na nas polegać"
Trwa pierwszy etap kampanii społecznej „Przestaw się na Zdrowe Myślenie”. W przestrzeni publicznej oraz w mediach pojawiły się reklamy z kobietą, mężczyzną i „chorymi słowami”. Mają one zwrócić uwagę opinii publicznej na stygmatyzowanie i stereotypy związane z osobami z zaburzeniami psychicznymi, niepełnosprawnymi intelektualnie, w wieku starszym i niesamodzielnymi.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc