Restrukturyzacja spółki, dotacja województwa i korekta rozkładu jazdy – to ma pomóc Kolejom Śląskim w rozwiązaniu sytuacji kryzysowej. Władze województwa czekają na szczegółowy plan naprawczy. Według różnych szacunków spółka może potrzebować od kilkudziesięciu do 150 milionów złotych, m.in. na modernizację taboru. To właśnie problemy techniczne były najważniejszą przyczyną kłopotów Kolei Śląskich tuż po uruchomieniu połączeń w grudniu ubiegłego roku.
T‑Mobile Polska rozpoczął bożonarodzeniową promocję obejmującą m.in. konkurs na najbardziej kreatywna kartkę świąteczną. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Bridge2Fun, Starcom Mediavest Group, LiquidThread, Agencja Warszawa i ARC Worldwide.
Ruszyła kampania reklamująca antyperspiranty Garnier Neo, wprowadzone niedawno do sprzedaży przez L’Oréal Polska. Akcję producent przygotował wspólnie z firmami Publicis Poland, Insignia i Insignia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc