Do emisji trafiły kolejne reklamy w ramach kampanii piwa Łomża (Van Pur) oparte na koncepcji kreatywnej Łomżingu. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Touch Ideas i PZL oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.
Amazon rozpoczął dzisiaj kampanię reklamową, która ma promować rekrutacje najlepszych absolwentów studiów doktoranckich, magisterskich oraz licencjackich, którzy dołączą do jednej z wiodących firm technologicznych na świecie i obejmą stanowiska kierownicze.
W sobotę, 18 lutego 2019 roku 4Fun TV rozpoczął emisję nowego autorskiego programu „Na pełnej”. Dwa dni później na antenie stacji zadebiutowało codzienne pasmo „4Fun Tube”. Do obu audycji nadawca zaangażował czołowych polskich youtuberów, w tym m.in.: Adama Strycharczuka i Jana Frączka.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc