'Spokój powraca' - Melisana
Opublikowany: 07-10-2009
W telewizji, prasie i aptekach rozpoczyna się kampania reklamowa Melisany. Akcja przebiega pod hasłem "Spokój powraca".
Opublikowany: 07-10-2009
W telewizji, prasie i aptekach rozpoczyna się kampania reklamowa Melisany. Akcja przebiega pod hasłem "Spokój powraca".
Władze LW Bogdanka pracują nad strategią na najbliższe siedem lat, która zostanie zatwierdzona do końca I połowy br. Spółka węglowa zamierza skupić się na rozbudowie kopalni i przedłużaniu jej żywotności. Dzięki planowanym zakupom koncesji na nowe pola wydobywcze, kopalnia mogłaby funkcjonować nawet do 2050 roku. W strategii ma się znaleźć również nowa polityka dywidendowa, bardziej atrakcyjna dla inwestorów.
NFZ chce wprowadzić kompleksowe badania diagnostyczne dla osób między 45. a 65. rokiem życia, a także dla dzieci i młodzieży. Będą one realizowane w ramach podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) i wykonywane bezpłatnie dla pacjentów ubezpieczonych oraz zdeklarowanych do lekarzy POZ. Jak wyjaśnia prezes NFZ pieniądze na ten cel uda się pozyskać, uniemożliwiając korzystanie ze świadczeń w ramach POZ osobom nieuprawnionym, np. korzystającym ze świadczeń medycznych za granicą. Według wyliczeń NFZ stanowią oni aż 7 proc. populacji.
Polacy mają odłożone w bankach ponad 500 mld zł oszczędności, co daje średnio 14 tys. zł na osobę. To wciąż dużo mniej niż w Europie Zachodniej. Na poziom oszczędności wpływa bezpośrednio sytuacja gospodarcza – przed kryzysem ich wzrost był dwukrotnie wyższy niż teraz. Blisko 40 proc. Polaków oszczędza na przyjemności, wciąż mało popularne jest odkładanie na emeryturę.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc