Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Specjalne strefy ekonomiczne przyciągają inwestorów

360 0 0 00:02:14.1

Opublikowany: 22-04-2013

W kryzysie, w warunkach ostrej konkurencji nie możemy rezygnować z żadnego instrumentu, który mógłby przyciągnąć do Polski zagranicznych inwestorów – uważa prezes Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Obecnie zgodnie z deklaracjami inwestorów największą zachętą są specjalne strefy ekonomiczne i związane z nimi zwolnienia podatkowe. W czternastu istniejących strefach plasowana jest prawie co trzecia inwestycja.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Robert Biedroń: Potencjał miast średniej wielkości nie jest wykorzystywany
448 00:02:50.3

Robert Biedroń: Potencjał miast średniej wielkości nie jest wykorzystywany

Słupsk, podobnie jak inne polskie miast średniej wielkości, ma ogromny potencjał gospodarczy, który nie jest wykorzystywany – podkreśla prezydent Robert Biedroń. Dlatego władze starają się nie tylko zatrzymać dotychczasowych inwestorów, lecz także przyciągnąć nowych. Służyć temu mają m.in. przygotowane specjalnie dla nich tereny inwestycyjne oraz zmiany w edukacji. W ostatnim czasie udało się stworzyć wiele profilowanych klas we współpracy z największymi firmami w regionie i nie tylko, m.in. z Samsungiem, Gino Rossi czy Apple.

MCI Management zapowiada dalsze inwestowanie w rynek internetowy
897 00:02:36.4

MCI Management zapowiada dalsze inwestowanie w rynek internetowy

MCI Management po inwestycji w Grupę o2 liczy na rozwój tej platformy. Spółka wiąże przyszłość z mediami cyfrowymi, choć nie będzie inwestować w projekty konkurencyjne. Jest też zainteresowana innymi obszarami rynku internetowego, m.in. projektami inteligentnych domów i komunikatorów, a także inwestycjami w Turcji i Rosji. Dobre wyniki notują projekty spółki w Niemczech.

Rekordowy rok pod względem inwestycji bezpośrednich
284 00:01:55.1

Rekordowy rok pod względem inwestycji bezpośrednich

W 2013 r. wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych w Polsce wyniosła blisko 825 mld euro. W przyszłym roku powinno być podobnie – ocenia prezes Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Polska nie jest już tylko miejscem, w którym opłaca się wybudować fabrykę – staje się krajem usług biznesowych i centrów badawczo-naukowych.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc