Sosnowiec promuje swój biznesowy potencjał
Opublikowany: 11-10-2016
Urząd Miasta Sosnowiec przygotował spot promujący biznesowy potencjał miejsca. Można go będzie obejrzeć w telewizji oraz Internecie.
Opublikowany: 11-10-2016
Urząd Miasta Sosnowiec przygotował spot promujący biznesowy potencjał miejsca. Można go będzie obejrzeć w telewizji oraz Internecie.
W czerwcu rozpoczęła się kampania reklamowa pod hasłem „Zasmakuj lekkości”, przedstawiająca portfolio napojów Żywiec Zdrój.
Ruszyła kampania społeczna pod hasłem „Wyrównujemy szanse”, której celem jest promocja Funduszy Norweskich i EOG jako mechanizmu walki z nierównością i wykluczeniem społecznym, a także zaangażowanie Polaków w działanie na rzecz potrzebujących wsparcia. Ambasadorem akcji jest lekkoatleta Piotr Małachowski.
Goplana i Solidarność, marki z portfela Grupy Colian, zostały sponsorami popularnych teleturniejów. Począwszy od 6 września billboardy sponsorskie towarzyszą odcinkom 16 edycji show Jaka to melodia?.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc