„Smak domowych kanapek” w spocie margaryny Delma
Opublikowany: 25-10-2017
Pod hasłem „Smak domowych kanapek” w tym tygodniu rozpoczęła się kampania reklamowa margaryny Delma.
Opublikowany: 25-10-2017
Pod hasłem „Smak domowych kanapek” w tym tygodniu rozpoczęła się kampania reklamowa margaryny Delma.
Sadownicy nie martwią się swoją sytuacją w tym roku. Wiele wskazuje na to, że uprawiane przez nich owoce i warzywa uda się sprzedać w dobrej cenie. Za to przy ich zbiorze pracować będą głównie Ukraińcy. Stawka 7-8 zł netto za godzinę dla Polaków jest zbyt niska. Gdy będzie zbyt niska także dla pracowników zza wschodniej granicy, producenci owoców planują pozyskać robotników z Azji.
Trwa rekrutacja pracowników Polskich Inwestycji Rozwojowych. Większość z nich wejdzie w skład specjalnego zespołu inwestycyjnego, który będzie miał kluczowe znaczenie przy decydowaniu o dofinansowaniu dużych inwestycji w kraju. Dzięki złożonemu procesowi decyzyjnemu wewnątrz Polskich Inwestycji Rozwojowych, dofinansowanie ma zależeć przede wszystkim od opinii ekspertów, a nie polityków.
Rusza akcja zachęcająca do przekazywania 1 proc. podatku na Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce. Akcję, realizowaną pod hasłem „Pomóż dzieciom w nierównej walce z życiem”, przygotowały firmy marketingowe VML Poland, Papaya Films, Xantus Studio i Głośniej.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc