„Słodka Wielkanoc naturalnie!” - cukry Dr. Oetkera
Opublikowany: 18-03-2018
„Słodka Wielkanoc naturalnie!” to hasło kampanii reklamowej naturalnych dodatków do pieczenia Dr. Oetkera, prowadzonej równolegle w telewizji, prasie i Internecie.
Opublikowany: 18-03-2018
„Słodka Wielkanoc naturalnie!” to hasło kampanii reklamowej naturalnych dodatków do pieczenia Dr. Oetkera, prowadzonej równolegle w telewizji, prasie i Internecie.
Grupa Lotos decyduje o losach swojej spółki kolejowej. Chce znaleźć partnera, który będzie realizował dalsze plany rozwojowe spółki. Jeszcze przed końcem roku ma zapaść decyzja, kto może być potencjalnym partnerem i z kim Grupa będzie prowadzić rozmowy. Wiele wskazuje na to, że Lotos Kolej zainteresowane może być PKP Cargo.
Najnowsza kampania kremu BB od Garniera przeprowadzana jest pod hasłem #uwielBBiam. Obejmuje ona m.in. działania w Internecie oraz in store, w tym cross promocję z marką Top Secret. Koncept i wdrożenie leży po stronie agencji XConcept.
8 września rusza kolejna kampania reklamowa promująca wafelki impulsowe marki Grześki. Działania prowadzone w telewizji i Internecie potrwają do końca października.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc