Skype reklamuje się w CNN International
Opublikowany: 08-09-2009
Skype rozpoczyna kampanię reklamową związaną z programem "Connector of the Day" w CNN International. Akcja podkreśla zalety tego komunikatora.
Opublikowany: 08-09-2009
Skype rozpoczyna kampanię reklamową związaną z programem "Connector of the Day" w CNN International. Akcja podkreśla zalety tego komunikatora.
reklama Freeyah, komunikatora sieci Heyah, porównująca go ze Skype'em
To wydanie "Poradnika Domowego" jest dostępne także z magazynem kulinarnym "Omlety i naleśniki" (w cenie 4,99pln). Sprzedaż wydania wspiera kampania reklamowa w tv (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, Puls, TTV, Puls2), w prasie (tytuły własne Edipresse) oraz w internecie.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc