Utalentowani i elastyczni pracownicy są coraz ważniejsi dla pracodawców – wynika z raportu „Trendy w HR 2013” przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte. – Walka o talenty to trend numer jeden na świecie – informuje Małgorzata Wnęk-Kolaska z Deloitte. W Polsce najważniejszym trenden jest rosnąca rola działów kadrowych.
Raiffeisen Polbank reklamuje ofertę pożyczek gotówkowych w wysokości do 4 tys. zł z oprocentowaniem wynoszącym 2,88 proc. W spotach taka pożyczka jest przedstawiana jako błyskawiczny DanyKesz.
Pierwsze półrocze dla Polskiego Radia było lepsze, niż prognozowano. Rosną wpływy z abonamentu – w całym roku mogą być blisko o 100 mln zł wyższe, z czego do PR trafi 6 mln zł. Nie zawodzą również reklamodawcy. Wyższe wpływy ma również zapewnić podwyżka cen reklam emitowanych na antenach.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc