Sharp AQUOS LED: Dla spragnionych wielkich emocji
Opublikowany: 02-04-2013
Z początkiem kwietnia 2013 roku rusza kampania telewizorów Sharp AQUOS LED - Dla spragnionych wielkich emocji.
Opublikowany: 02-04-2013
Z początkiem kwietnia 2013 roku rusza kampania telewizorów Sharp AQUOS LED - Dla spragnionych wielkich emocji.
spot z Wojciechem Mannem i Krzysztofem Materną reklamujący lokatę w Kredyt Banku
Rusza kampania Ministerstwa Edukacji Narodowej promująca posyłanie 6-letnich dzieci do pierwszej klasy szkoły podstawowej. Akcję na zlecenie resortu przygotowały firmy Fabryka Komunikacji Społecznej, Tofi Productions i Equinox Polska.
Firma pośrednictwa finansowego Idea Expert zaczęła wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „#DlaWiększejIdei”, której bohaterami są blogerzy, m.in. Jacek Gadzinowski i Piotr Trybalski. Akcję przygotowały i realizują firmy GoldenSubmarine, Sales&More i Valkea Social Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc