Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Serce i Rozum wolą tablet zamiast zeszytu w reklamie Orange

896 0 0 00:00:30.0

Opublikowany: 24-08-2014

Nowa kampania reklamowa Orange z udziałem Serca i Rozumu nawiązuje do początku roku szkolnego. Akcję przygotowały firmy Publicis, Film It, Platige Image, Genetix i MEC.

Komentarze (0) Dodaj komentarz

Nikt jeszcze nie dodał komentarza.

Komentuj film

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna konto kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc